Nubes Döküman Yönetim Sistemi


Döküman arşiv sistemi kurumunuzun tüm arşivini her an masanızın üstündeymişçesine kullanmanıza olanak sağlayan web tabanlı bir arşiv yönetim yazılımıdır. İstediğiniz önemli bir evraka ulaşmanız için artık arşiv odanızda kaybolmanıza gerek yok. Bir kaç tıklamayla ihtiyacınız olan tüm evraklarınıza oturduğunuz yerden kolaylıkla erişebileceksiniz. Üstelik evrakın fiziksel konumunu da sistemden takip edebilir ve fiziksel kopyaya ihtiyaç olduğunda dakikalarca arşiv odasında evrak aramanıza gerek kalmayacak evrakınızı kolaylıkla bulabileceksiniz.

* Kullanıcı ve Rol Bazlı Yetkilendirme
Sistemde tanımlı kullanıcılar için Kullanıcı Rolleri oluşturulabilir ve yetkilendirme işlemi Roller üzerinden topluca yapılabilir. Böylece yetki ayarlama işlemleri zahmetsizce ve daha kısa sürede tamamlanabilir.

* Döküman grupları oluşturma 
Mali Dökümanlar, Gelen Giden Evrak, Toplantı Tutanakları vb. gibi döküman grupları tanımlanarak dökümanlar dijital ortamda da tasnif edilebilir. 

* Döküman grupları bazında yetkilendirme 
Sistem içerisinde yer alan kullanıcılara veya rollere yine sistemde yer alan her doküman grubu üzerinde erişim yetkileri tanımlanabilir. Böylelikle birimlerinizin kendisiyle ilgisi olmayan dökümanlara erişimlerini kısıtlayabilirsiniz.
 
* Döküman özelliklerine göre arama 
Doküman tipi, boyutu, tarihi, etiketi gibi detaylı arama filtrelerini kullanarak istediğiniz dökümana hızlıca erişebilirsiniz.

* Döküman etiket sistemi 
Dökümanla ilgili anahtar kelimeleri sisteme girerek aramalarınıza yardımcı olabilecek bilgileri sisteme kaydedebilirsiniz.